25-05-2010, 14:35
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
WIELEN ZITTEN ERONDER!!!
Met die 155-55'er Nankang bandjes. Staat goed. Alleen nog ietwat ielig aan de achterzijde, aangezien de achterzijde nog verlaagd moet worden. Foto's volgen z.s.m. (lees: wanneer ik tijd heb, errug druk op t moment).
@ UPP: Ik weet het niet precies hoeveel mm aangezien het een tweedehands setje is en de vorige eigenaar het ook niet precies wist. Ik vermoed dat de voorzijde zo'n 60 mm is gezakt, maar dat is op het blote oog. Ik zal zsm de fotos posten, dan kun je voor jezelf misschien een idee schetsen van hoeveel het ongeveer is. Waar is die sloop waar jij het over hebt? En zou jij misschien eens kunnen koekeloeren of er een strakke achterbumper EN voorbumper ligt voor een mooi prijsje? In beiden ben ik namelijk geinteresseerd!  Misschien een dagje Polo-shoppen bij jou in de buurt  haha!
@ Patrick: true, true ...  Zet overigens 5 juni ff in je agenda, dan kan je met die maat van je (en zijn Amerikaan) langs die Amerikanen meeting in Den Haag. Echt de moeite waard! 'Saterday Night Cruise' en google doet de rest 
|