View Single Post
Old 23-05-2010, 10:10
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life

Send a message via MSN to richard-polo

Quote:
Originally Posted by a.busser
[QUOTE=richard-polo]

Richard, jongen, wat is het probleem?
Beetje pissig dat het topic is opgesplits, en dat ik in jouw ogen daar voor gezorgd hebt?
Ik dacht, laat ik die jongen een plezier doen, kan je mooi alle reacties op het door jouw geplaatste filmpje lezen, zonder al die irritante meeting foto's en verhalen er tussen door.

Als je rustig leest zal je zien dat ik geen gave heb, en ook niet beweer deze te bezitten.
ik schrijf duidelijk het "lijken mijn" geen gasten die voor de meeting komen.
dat is MIJN idee als ik het filmpje bekijk.
Ik schrijf niet "het is een feit dat die gasten niet voor de meeting komen"...

AAn Busser Jonguh!! mij hoef jij geen plezier te doen dat laat ik aan vrouwen over...
en pissig dat het topic is opgesplits whaha kom op jonguh wat kan mij dat aan m,n reet roesten..
Ik vind je gewoon zeueren over iets nutteloos, en DAT IS MIJN mening

Is gewoon van de zotten dat je in het topic meeting verslagen een verslag doet van ene ruzie op notebene die ENE meeting en dan word het topic gesplitst hahaha word steedfs gekker hier

door te zeggen het LIJKEN mij heb je toch ook al een oordeel klaar terwijl je die mensne niet eens kent./ dus dan hoeft er niet te staan het is een feit. feit krijg je aan je vingers..

verder zal ik je{aangepast voor de Dussers} EGO niet krenken en er niet meer op reageren, je zal zo wel geboren zijn
Reply With Quote