View Single Post
Old 21-05-2010, 22:30
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Vanmorgen eens even bezig geweest met de zwarte vari , morgen komt er nieuwe olie en filter op/in ,en zal ik de auto op technisch gebied nog even goed nalopen , maar vandaag heb ik de lak eens even gereinigd

Normaal was ik de auto toch wel eens in de 2 weken ,en hij staat altijd wel goed in de Mequiars ,maar ik kreeg detip van Gerben om toch maar eens met Klei aan de gang te gaan

Nu dacht ik dat de klei behandeling bij mijn auto's niet nodig was met mijn poetsgedrag , maar toch maar zo'n setje opgehaald .

En ik moet zeggen ,ik sta versteld van het resultaat !!!!!!!!

Ik heb eerst de auto eens goed gewassen gister , zodat hij vanmorgen goed droog was , en ben begonnen met de motorkap , die ik al heel netjes vond kwa glans en lakstand .
En toch kwam na de kleibehandeling er nog een redelijke smerige laag af(aan de klei te zien ) ,en dat had ik niet verwacht !
Maar aan het voelen aan de lak kon ik het zeker merken ,die word echt superglad ! en dan netjes afgewerkt met een mooi laagje Mequairs Tech 2,0 , en Glimmen !!!! hij is nu echt superglad ! zeker de onderzijden van de deuren ,daarkwam een echte bijna bruine laag op de klei , zoveel verontreiniging zat daar op ,wat je er met wassen en gewoon poetsen dus niet af krijgt !

Morgen zal ik wel even een foto maken van het resultaat !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote