Op mijn T2b as (op de pano) heb ik ook de eindstoppen eraf gezaagd ... moest wel,
anders gaat het bij het inveren nie goed komen !!
De WEEDEATER vooras op de westy heeft ze al niet eens,dus dat scheelde weer slijpwerk

Wat de "tandradbaantjes" betreft,ik heb ze van een kever in m'n handen gehad,
maar die zijn echt wel ieniemienie vergelijken bij wat Creative op de Weedeater last.
Ook zit er natuurlijk diameter vershil in een kever,spijl en T2a (of b) vooras.
Bluebird Customs -waar mijn Foksy adjuster vandaan komt- levert ook twee typen adjusters.
één voor een -kleinere- diameter (ik geloof 57mm) spijlvooras,en één voor de iets grotere
(ik dacht 60mm) pano voorassen.
Met dropped spindels ga je niet laag genoeg (?) komen,en je zal hardere dempers moeten
monteren,want je (in)veerweg blijft natuurlijk standaard soepel !!
Bij de Foksy adjuster wordt alleen de
bovenste torsiebus verstelbaar gemaakt,waardoor
de onderste op spanning komt te staan en de bus dus stugger wordt in veercomfort,niet
in harderheid,want je kunt nu gewoon iets kortere -standaard- gasdrukschokbrekers monteren.