View Single Post
Old 20-05-2010, 18:03
peerke tdi's Avatar
peerke tdi peerke tdi is offline
VW Enthousiast

update!
Omdat ik niet de zware bumper wil gebruiken die orgineel bij de quartet bumpers zit heb ik zelf de binnen balk van de kleine bumpers voledig angepast. hier onder wat fotot's:
De kop van de bevestegings armen van de kleine bumper aan de armen van de dikke bumpers gelast:

Hier de Voor bumperbalk klaar met slijpen en lassen:

Ook de knipperlicht ophanging is netjes gemaakt zodat het starks gewoon standaart oogt.

De haken zijn natuurlijk om de bumper netjes op te spannen zodat het goed blijft zitten.

Even kijken of het allemaal past.

En de Achter bumperbak is ook klaar:

De inschroef ogen zijn gemaakt om straks de diff. door de kunstof bumper aan de stalen binnen balk te schroeven zodat het allemaal mooi op de plek blijf.

Dan hebben we natuurlijk ook nog de bumpers zelf de voor bumper blijft gewoon origineel dus daar daar geen foto's van wel avn de aangepaste achterbumper:

Eerst heb ik de hele onderkant er af gezaacht van het gat voor het mistlicht tot het gat voor het sleep oog toe.

daarna heb ik van de uitgezaagde stukken de hoeken opgevuld en een nieuwe hoek aangebracht voor het uitmonden van de diff.

Deze nieuwe delen zworden weer aan elkaar gemaakt door middel van kunstof lassen alles weer net zo sterk als daar voor dus.

Hier onder nog even een scheve foto van één van de gaten waardoor de diff aan de binnen bumperbalk bevestigd zal worden.

Dit alles is inmiddels netjes afgewerkt maar daar zijn nog geen foto''s van.

hier nog even een foto hoe het straks dus met de carbon plaat moet gaan werken:

Dit was het weer even !
Reply With Quote