en nog heel gelukkig ermee na een paar dagen
ongelofelijk hoeveel reacties er op gekomen zijn...
draaiende hoofdjes, duimpjes en hij werd zelfs gefilmd toen ik m op circuit Zandvoort geparkeerd had.
omdat de onderhoud historie niet bekend is ga ik binnenkort met een vriend ff wat dingen vervangen en daar heb ik jullie advies bij nodig.
sowieso gaan de filters (olie, lucht, benzine) vernieuwd worden, samen met nieuwe olie, remvloeistof checken en misschien vervangen, nieuwe bougies erin en een nieuwe distributieriem en V-snaar
voor de rest is de stuurhuishoes gescheurd en daar moeten we ff naar kijken (misschien later pas vervangen)
tijdens het rijden hoor ik ook een wiellager dus ook die gaat vernieuwd worden. (waarschijnlijk ook pas later)
mijn vraag aan jullie is deze, bij de laatste oliewissel (8000 km geleden, 3 jaar, kwam toevallig een kaartje tegen) is er 10w40 in gegaan, daarna bijgevuld verder met 15w40, wat voor olie moet ik er nu in gooien?
een vriend van mij heeft ooit vreselijke problemen gehad met keringen nadat de olie vervangen was voor andere type olie, en daar heb ik geen zin in aangezien het blokje toch al wel iets zweet...wat is het verstandigst?
en heeft een van jullie ervaring met wiellagers, je hoort er een, hij maakt niet heel veel geluid maar je hoort het wel...is dit een ernstig probleem?
waarschijnlijk gaat ie vrijdag op de brug, dus hoor graag van jullie!
alvast bedankt!!