View Single Post
  #34  
Old 17-05-2010, 17:51
Mitta's Avatar
Mitta Mitta is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,473
Send a message via MSN to Mitta
Default

Hallo allemaal, tijd voor een update!

Want er zijn een aantal dingen veranderd aan de website!

- Volledig andere layout,
- Meeting agenda is verwijderd,
- Het forum is verwijderd,
- Volledig in het Engels,
- Er is een blog toegevoegd,

Volledig andere layout

In het begin wou ik al een donkere site, behalve dat dit een stuk rustiger is om naar te kijken staat het naar mijn idee een stuk mooier/strakker. Dit betekend niet dat alleen de achtergrond zwart word, de menu balk en alles er omheen is anders!

Meeting agenda is verwijderd

Er zijn meer dan genoeg meeting agenda's op het web, die nog veel overzichtelijker en uitgebreider zijn dan op vwculture.nl. Er werd erg weinig op de pagina gekeken en zag daarom niet zoveel nut om daar tijd in te blijven steken.

Het forum is verwijderd

Dit omdat er veel mooiere/uitgebreidere fora's op het web zijn, onderandere deze... Het was te proberen, maar vond het niks dus daarom is deze verwijderd... Eventuele berichten zijn nog terug te halen!

Volledig in het Engels

In eerste instantie moest er een Nederlandse en Engelse versie komen en later eventueel nog een Duitse... Gezien het feit dat vrijwel iedereen een beetje Engels kan en de weinige tekst op vwculture.nl is de volledige site nu het Engels...

Dit is dus:
- Navigatie,
- Contact gegevens,
- Meeting toevoegingen etc.,

Dit alles lijkt mij niet te ingewikkeld en is de site voor zowel Nederlandse als buitenlandse bezoekers overzichtelijk/toegangkelijk!

Er is een blog toegevoegd

We gaan natuurlijk niet alles weg halen, voor het forum komt een blog terug. De meeste weten wel wat een blog is, voor de gene die dat niet weten... Check de site...


Dit is er dus zoal veranderd, voor de gene die de link niet meer weten... Klik hier... De eerste berichten waren goed, laat horen hoe jullie er over denken!
__________________
VWCulture.nl
Reply With Quote