View Single Post
Old 16-05-2010, 10:43
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

nou hij is verkocht,... erg dubbel natuurlijk (wat is het toch een mooie auto!!!!), maar ja, soms moet je keuzes maken. ik had er meer stress van dan dat ik er van genoot. ik heb er gewoon geen tijd voor momenteel. hij is naar een liefhebber gegaan (geen actieve internetter), die er redelijk grote plannen mee heeft: spuitbeurt, opgeboorde 1800 16v er in, etc. Dat zal allemaal goed komen vermoed ik.

Het leren interieur en de keihins komen binnenkort nog te koop, maar eerst even een twee weken druk op de zaak aan de slag. De e30's zijn er ook nog, ik moet maar even kijken wat ik daar mee wil. of houden, of verkopen. Ik zal hier op volksforum nog best zo nu en dan rondneuzen maar topics zie ik op hele korte termijn hier niet verschijnen, dus eigenlijk is dit na zo'n 3100 onzinposts een klein afscheid.

Ik wil jullie allen danken (iedereen persoonlijk is wat te arbeidsintensief ) voor de interesse, de hulp, de reacties, de kritiek, de lach en een traan, de inspiratie, de meetings, etc. DANK, DANK, DANK EN TOT ZIENS/HORENS/FORUMS.

Ik wil proberen om toch zo nu en dan nog even een meeting te bezoeken (bijv Leeuwarden van VAG Fryslan dit jaar), dus ik zie een aantal van jullie ongetwijfeld nog een keer.