Thread: TDI draadjes
View Single Post
Old 14-05-2010, 14:00
Zollie's Avatar
Zollie Zollie is offline
Forum junkie

Ik heb inmiddels een tussenstukje voor mn km-kabel met pulsgever! Een rempuls is wel te regelen met je remlichtschakelaar, toch?

Alleen een koppelpuls wordt misschien lastig omdat het een kabelkoppeling is, en anders prop je toch zo'n schakelaar achter je pedaal? lijkt me geen probleem

Bij de TDI zaten er 2 stekkers op de bak, die in de compudraadboom gaan, ik neem aan een speedpulse (ja, want direct naast de flens) en een achteruitrijdlampie.

Verder zat er een moeilijk 3-voudige meting in t waterkanaal, is die erg nodig voor je computer?

Eigenlijk ben ik op zoek naar een lijst noodzakelijke sensors voor goede loop van de motor, en dus naar de sensors die niet zoveel te betekenen hebben. Ik wil dus de computer naast mn originele bedrading houden. Dit om mn dash origineel werkend te houden.

Kan je een TDI voorgloeien via t gewone TD relais?
Kan je AAN/UIT net zo makkelijk met 1 draad uit je contactslot regelen, die normaal op je pomp zit?

Ik heb trouwens er een (volgens verkoper) 128pk computer bij die vrij is van startonderbreker, dus dat is wel toppie toch?