12-05-2010, 07:58
|
 |
Forum Newbee
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by redsyncro
bedankt voor de reacties
maar ik heb ook wel eens gehoord dat je eventueel wat aan de chips kan zien als je de regelkast open maakt, heb er naar gekeken maar ziet er allemaal netjes en orgineel uit in mijn ogen
Rene
|
Klopt je kan het zien aan de L en H chip. En zitten meestal vast gebakken op de print. Na tuning solderen ze er een voetje in. Daarna kun je zo de chip erin drukken. Ik heb nog een setje liggen was goed voor dikke 140 PK en 340 koppel. Ik heb deze overgehouden nadat ik een VNT17 heb geplaatst en de chip's opnieuw laten herschrijven inc rollerbank met een eind resutaat 151 PK en 359 koppel.
Wat jettaracing ook al aangaf via vag-com kun je meestal wel zien dat er iets aan gebeurd is. Zo kun je de tdi-timing ook niet meer zien (grafiek) wel via meetwaarde blok. En bepaalde meetwaarde blokken zijn eruit gehaald. Ik heb hier naar gevraagd bij de tuner en kreeg als lachend antwoord, das het geheim van de tuner.  Natuurlijk geef je dit niet vrij. dan zou een ander dit zo kunnen kopieeren. En je zelf een tekort doen.