View Single Post
  #1  
Old 08-05-2010, 10:58
Coen's Avatar
Coen Coen is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 272
Default Stuurbekrachtigingspomp

Goedemorgen,

Ik heb een probleem met mijn 6n2. Nadat ik enige tijd geleden mijn versnellingsbak en koppeling heb laten vervangen. Hoorde ik deze week wederom een raar getikker uit het "blok".

In dit geval is het getikker anders en bij elk toerental, tevens ben ik er achter gekomen dat de stuurbekrachtigings olie bijna leeg is.

Wanneer ik de motor start en kijk naar de poulie die de pomp aandrijft, zie ik dat deze op en neer beweegt.

Alles te samen gok ik op een kapot lager, ook vanwege de harde klappen die ik haar, samen met het geratel + lekkage.


Nu mijn vraag, wat is nu verstandig om te doen, voordat ik hem eraf haal.

Gewoon demonteren en een nieuwe aanschaffen, of laten/zelf reviseren?

Graag jullie mening


Coen
Reply With Quote