
04-05-2010, 09:38
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Mar 2009
Posts: 459
|
|
Quote:
Originally Posted by Rooney GTI 83
Je hydraulische handrem plaats je tussen de remleiding die naar achter loopt,je bent maar 1 leiding naar achteren nodig en uiteraard leg je deze door de auto...Op het moment dat je remt gaat je remdruk gewoon door de remcilinder van de handrem naar de remklauwen..Als je de handrem gebruikt,sluit je met de remzuiger in de handremcilinder de aanvoerkant af en bouw je druk op naar de remklauwen achter.
Je bent dus geen handremkabels nodig,omdat je de handrem dus gewoon tussen je remsysteem plaatst.
Voordeel..,je hebt een supergoed werkende handrem(beter als met die k*t kabels),en nooit geen remklauwen waar het handremgedeelte van vast zit.
Ik heb het namelijk zelf ook.
En wat de remdrukregeling betreft,ik gebruik deze: http://www.biesheuvel.nl/store/prod...verdeler_hendel
|
Hier ben ik wat mee
Nog een laatste vraagje. Wat moet je met die 4 de aansluiting aan de hoofdcilinder doen? Deze combineren met de 3de aansluiting of gewoon dicht maken?

4de aansluiting gewoon dicht gemaakt.

4de en 3de aansluiting gecombineerd.
De drukregelaar zit deze op de juiste plaats? veronderstel dat deze voor de handrem geplaatst moet worden?
|