Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
Thanx allemaal.....................
Nogmaals wat betreft de RUG...deze is cekurs stijf en gevoelig maar daar is nix meer aan te doen, het geen wat de rug veroorzaakt heeft is verlamming en uitval in mijn rechterbeen.
De meesten denken dat Hernia last van de rug is, maar het veroorzaakt uitstraling en pijn en uitval in een van de 2 benen.
Deze periode heb ik al gehad en door complicaties en 4 rugoperaties zijn mijn zenuwen in de rug beschadigd en is het gevoel dus in mijn rechter been weg en verlamming heeft veroorzaakt waardoor 24h per dag straling is......
Ik ben cekur nog wel wat ter been en kan heus nog wel iets en kleine handelingen doen alleen duurt het wat langer en is het pijnlijk, dus tanden bijten...anders kun en mag je helamaal nix meer....
20" RS4 zijn gereserveerd en worden zondag door een belg via cleaned opgehaald....
|
Dat verhaal klinkt me bekend in de oren
Mijn pa loopt namelijk met dezelfde symptomen..
Verscheidene operaties ondergaan, waarvan er geen een fatsoenlijk geholpen heeft.
Ik weet niet in hoeverre jij je aankleedt, maar wat mijn vader heel erg helpt, hoe stom het ook klinkt, is lange onderbroeken aan (langer als een boxershort), en altijd een onderhemd (t-shirt) aan.
Hij zegt zelf dat hij nu nog maar weinig pijn heeft. Het gevoel in zijn been is er niet bij terug gekomen, maar hij heeft verder geen 'beperkingen' meer, om het even zo te noemen.
Wat heel te nauw te merken is, is dat zodra het weer omslaat, naar een koude dag, m'n pa direct last heeft van zijn rug, wat naar zijn benen in trekt.
Hoop dat je er iets mee kunt!