View Single Post
  #23  
Old 19-04-2010, 21:35
peerke112's Avatar
peerke112 peerke112 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 198
Default

Quote:
Originally Posted by RubenD
Hoe kun je een kat hebben onder een KR? Achteraf gemonteerd neem ik aan. Die zou ik er maar snel onder weg halen.

Standaard heb je trouwens een uitlaatspruitstuk van gietijzer (daarom gaat die nog wel eens stuk) van 4 naar 2 kanalen. De downpipe sluit hier op aan met 2 pijpen. In de vlammendover (zit recht onder de pook) komen de 2 buizen samen.

Vanaf de dover gaat hij verder als 1 buis.


Als je achter mijn KR staat, als deze stationair draait, gaan je ogen branden


Wat Tim zegt dat klopt
Had het zelf in het begin ook effe nagevraagt want vond het zelf ook al raar.
Maar in het begin kon je nog kiezen voor een Kat of een gewone. Met kat was echter wel un stuk duurder.
Maar de mijne is in 95' ingevoert uit duitsland. En daar ben je een stuk goedkoper uit als je en katalysator onder je auto hebt. Denk dat dat ook de reden is geweest dat er eentje onder zit
maar hoezo moet ik hem er dan snel onder vandaan halen?
en wat is een vlammendover? want kan niet zeggen dat ik die ooit gezien heb
want die zit er bij mij dus niet onder, op deze plaats zit mijn kat. vroeg me ook al af wat er bij een gewone kr ipv de kat bij mij dan zat. Gewoon een rechte pijp? of wat jij zegt een vlammendover?
__________________
Sunday ride: mk2 1.8 gti 16V '86
Reply With Quote