View Single Post
Old 19-04-2010, 10:28
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore

Er zijn altijd details die mooier of minder mooi zijn aan een customized auto zoals bv de uitlaatpotjes of de spiegels maar toch is het plaatje tot nu toe toch wel aardig byzonder vind ik en natuurlijk goed passend bij wat er onder de kap ligt!

een 32v v8 met een heleboel pktjes

Ik heb bv nog nooit iemand horen klagen over de audi 80 general lee ( youtube )

Trouwens, origineel is ook maar zo saai.
100% origineel kun je een auto houden als je hem in de showroom hebt staan met origineel 20.000 km op de teller ofzo.

Er is altijd wel iets wat je niet zo mooi of niet zo goed vindt en kunt veranderen. De hoogte van de auto ? Rvs uitlaat ? Extra originele opties ? Jah dat is toch echt niet 100% origineel want het zat er niet op en is te achterhalen toch!
Ander merk banden, iets breder ? iets smaller ? Update geluidssysteem, update remmerij, turbo, koelers, ophangrubbers, update turboslangen, koperen remleidingen, staal omvlochten remslangen, en ga zo maar verder.

Wanneer je 2 dezelfde auto's naast elkaar hebt staan waarvan de ene 100% origineel is en de ander verschillende goede updates heeft ondergaan zoals boven omschreven kies ik voor de ge-update versie. 25 jaar geleden hadden ze niet alle technieken die ze nu hebben en daar moet je van profiteren + je kunt je eigen auto altijd een eigen touch geven.

Zo denk ik er in ieder geval over.

Tis maar hoe ver je wilt gaan.
Reply With Quote