09-04-2010, 21:07
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by martiepartie
De benzine lucht die uit mijn 4 kelken komt dampen als ik weer eens voor een stoplicht sta te wachten ............ Stinken, niet normaal  En een koppijn die je er van krijgt
Als het licht dan op groen gaat en ik het gaspedaal intrap ben ik dat alleen weer helemaal vergeten
Tip van Flip voor elke Frust  : Koop een setje motorcarbs met spruitstuk en je bent na 1 druk op het gaspedaal weer van alle frustraties af 
|
Om vervolgens weer 100 meter verderop achter een 45-km auto te komen plakken.
Ik zweer je, dit is gewoon langzaamaan een samenzwering. De eerste had ik voor me toen we naar Charity Day reden afgelopen zondag. Sindsdien krijg ik er elke dag een voor me plakken, telkens op een lange 80km weg, telkens met dubbele doorgetrokken streep, en telkens een andere blitse debiele opvallende kleur gebakje met telkens het ene na het andere debiele grappig bedoelde kentekenplaatje er op. Ergste is dat die dingen bergop nog niet eens die 45 kmh halen.
Vandaag was ik 't echt zat, hoppa dubbele doorgetrokken witte lijn over en voorbij. Zo'n aangespoelde 14-tonner zeug achter het stuur gepropt... wil de schoenlepel wel eens zien waarmee ze dat mens in dat piepkleine auto'tje hebben gekregen.
Ga toch verdomme op 't fietsenpad stilstaan!!!
|