View Single Post
  #12  
Old 08-04-2010, 13:36
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Die conische verbinding heeft normaal een pakking er tussen. Dat was tenminste bij mijn uitlaatlijn zo... die pakking lijkt op een metalen ring, maar voelt heel licht en wat zachter aan. Kan zijn dat die aan zijn eind is, of gewoon beschadigd is geraakt bij het loshalen en weer vastmaken van de lijn.

Mijn spaghetti kompt bij Bolku vandaan. Dat gat voor de lambda is geen probleem, dat is standaard gewoon afgedopt. Als je ervoor kiest dat gat te gebruiken, haal je gewoon de bout eruit en schroeft de sonde op die plaats er in. Wil je de sonde in je kath laten, laat je die gewoon zitten, en laat je de bout in het spruitstuk zitten.

Hoe het bij normale KR uitlaatlijnen zit met die ringen en aansluitingen durf ik zo effe niet te zeggen. Bij de GTI was destijds alles aan elkaar gebakken. Dat was ook de reden waarom ik voor een nieuw uitlaatsysteem ben gaan kijken. Anders was het er voorlopig nog niet gekomen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote