View Single Post
  #1  
Old 07-04-2010, 18:21
Ian_C's Avatar
Ian_C Ian_C is offline
VW Addict
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 508
Default Iets leuks van te maken?

Hallo, ik ben al een tijdje in het bezit van een Polo Coupé. Deze is volledig standaard, inclusief de velgen. Zo'n 2 Ã* 3 maanden geleden heb ik 4 Golf 1 cabrio Quartet velgen gekocht (foto) maar deze zijn in niet zo'n goeie staat (soort van corosie op het metaal) en heb ook nog geen banden ervoor (er zitten er wel op maar geen enkele heeft hetzelfde profiel en in 2 banden zit een gat), en ik moet ze dus nog wat opknappen (of dit laten doen).

In tussentijd tuf ik dus nog steeds rond met m'n standaardvelgen.

Ik zit al een paar weken te denken om deze ook wat op te maken. De velgen zelf zijn in vrij goede staat (gezien de leeftijd, 19 jaar), enkel aan de randen is er roest. Op de ene wat meer dan de andere.

Hier een foto:





Ik had gedacht om het hart zwart te spuiten en de 'buitenrand' in metaalkleur of wit.

Het idee is op dit soort combinatie gebaseerd





De velgen die ik heb zijn natuurlijk niet echt ideaal om er echt wat mee te kunnen doen maar goed. Het zijn 13 inch velgen en met die zwarte wieldopjes erop zien ze er redelijk klein uit (ook al omdat de auto niet verlaagd is). Ik had deze er een paar maanden af gedaan omdat het hart ook metaalkleur heeft, maar heb ze er vandaag weer eens opgestoken. De wieldopjes zou ik dan ook in het zwart spuiten zodat ze meer in de velg opgaan.


Wat zou het geven volgens jullie? Of zijn er mensen met betere ideeën? :P
__________________
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily)
'90 BMW E30 318is (fun fun fun)
Reply With Quote