View Single Post
Old 05-04-2010, 13:52
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Send a message via MSN to Mister Cool

Alweer even stil hier, maar er word gerust gewerkt. Zoveel zelfs dat ik geen tijd heb om het hier te posten . Vond op m'n camera nog wat foto's van kwastenwerk:

Heb inmiddels al meer geverfd dan op de foto's, maar maak lang overal geen foto's van. Alles wat er nu af ligt word keurig ontroest, behandeld en in zijdeglans zwart afgeschilderd. Dan ziet van onder straks alles er weer netjes uit.

'Nieuwe' versnellingsbak. Deze is goed, moet alleen van buiten even netjes gemaakt worden voor -ie er onder gaat.

Ik hou me niet alleen bezig met kwasten naast het sleutelen. Ben momenteel de motorruimte aan het spuiten, dus kon ik mooi in de droogpauze even wat foto's posten.

Zoveel mogelijk netjes gladgeschuurd. Had laatst al eens ontroest en behandeld, dus dit was nu vrij gauw klaar.

Lijnjes ingeplakt.

En toen had ik thuis geen spuitcabine... Geen probleem natuurlijk, en met een beetje creativiteit...

Wandje vanaf de bovenkant naar boven geplakt, en daarvandaan over een loshangende stroomkabel de achterwand en plafond strak (zover dat ging) naar de vloer aangetrokken.

2 zijwandjes erin, waarvan 1 openslaand en voilá, we hebben een spuittentje. Met statisch plastic, dat scheelt in het stof. Vandaag een paar ouwe natte lakens op de vloer gelegd om daarvandaan ook het stof te voorkomen, en boven in de tent de scharnieren opgehangen. Het resultaat valt me tot nog toe alles mee, het glimt keurig, redelijk strak en weinig stof Mooi genoeg voor een rat

Fijne chaos in de schuur ook momenteel...

Vandaag gelijk cobus even gebeld, die komt vrijdag al langs voor nieuwe bedrading in de motorruimte, dan kan ik de ruimte verder afmaken. Hoop zsm mijn motorplaatwerk gecoat te hebben en wat delen te laten parelstralen. Carter moet nog schoon gemaakt worden en de versnellingsbak, dan kan alles er weer onder.
Heb afgelopen week een hoop onderdelen besteld, zodra die binnen zijn ga 'k denk ik een weekje vrij nemen om een en ander af te maken Dit was 'm weer voor eerst, tot de volgende keer maar weer

'86 Jetta 1.6 TD
'85 Golf 1.6 GTD
'82 Bus D
'67 1600A Limousine
Reply With Quote