View Single Post
  #24  
Old 20-11-2004, 17:57
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Als het past, neem je de grootst mogelijke motor voor de auto voor het grootst mogelijke vermogen. (VR6 3.2 24v)

Wil je driveablility (bochtenwerk), dan zoek je het optimum tussen gewicht en vermogen.. 1600 (ABU/AEE)

Vind je echt hoog in toeren geen probleem, en heb je geld zat (is ook vermogen), en de bult op, neem dan een 1400 blokje (vierkant) met mechanische kop....


Geld zat idd.... VR6 3.2 24v... ben je al een heel groot vermogen kwijt, en dan ook nog eens 1500 aan RDW keuringen?

btw, VR6 weegt, als ik het goed heb, maar 60 kg meer als de 1.8 20V T's die vrij populair zijn(onder de mensen met iets meer te investeren) in type I golfjes...

zown 1400 blokje met mechanische kop, waar moet ik dan aan denken voor kop? of hoe krijg je de hydrau kop mechanisch... is iets wat ik nooit heb begrepen, dat verschil... je maakt er geen sleeptuimelaar van neem ik aan?
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote