
02-04-2010, 14:30
|
 |
Volksforum draaideur donateur
|
|
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,346
|
|
Quote:
Originally Posted by thomashouben
Kheb gewoon de originele bak en koppeling van de 1900 TDI ervoor gehangen.
Kwist heel goed dat deze uiteindelijk wel ging slippen maar zoveel werk is dat nu ook weer niet & de ombouw had toen al genoeg gekost...
Kga volgende maand even een nieuwe steken, welke ben ik nog niet echt uit.
Het beste zou zijn dat het ook ineens een zesbak werd...180km/u en meer is geen enkel probleem met de 5 bak maar de toeren zijn dan ietsje te hoog naar mijn mening.
|
Jou bak heeft een 3.1 eind overbrenging,mijn 6 bak een 3.3.
Ik heb zelfs geprobeerd een 3.1 te laten maken in italie.
Maar als ik jou was hield ik mooi mijn 5 bak maar dan wel met een sachs koppeling,kost wat maar dan heb je ook wat.
@ vento racer;je kunt het beste een orginele koppeling halen,wat men ook roept.
De auto die je gaat overnemen heeft erg veel koppel en trekt binnen de kortste keren door de koppeling heen,het brengt alleen meer werk met zich mee.
succes
|