View Single Post
Old 29-03-2010, 20:35
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by robveedub
ik ben ook van plan om alles met de hand te gaan doen. ik had echter een snelkoppeling naar een topic op dit forum ( geloof van martie ) over de restauratie van een van z'n polo's. die werd gedompeld en vervolgens nog in een aantal baden weer geconserveerd. erg mooie bewerking, geloof helaas ook erg prijzig...

ik heb dat bedrijf zelf ook al eens een mail gestuurd met een prijsaanvraag maar helaas nooir meer reactie op gekregen. nu m'n project weer actueel is, ga ik 't wel effe uitzoeken. ik plaats hier wel wat als ik wat gevonden heb.

Rob, kan ook zijn dat je mijn topic toen gezien hebt: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58328

De prijsopgave die ik van Weijers in Venlo kreeg was 2000 euro voor het ontlakken in een bad. Daarna betaal je nog eens hetzelfde voor 't KTF lakproces. KTF lakken is ook dompelen, dus alle holle ruimtes zouden zo bedekt moeten worden met lak, waardoor je geen bloot plaatwerk verhoudt.

Dit is de mail die ik van Weijers zelf kreeg:

Hallo

Kosten voor het ontlakken van een auto met plaatwerk zijn 1938.58 zonder plaatwerk 1531.69, ktf lakken kost ongeveer 2000,00 € komt licht stralen bij gaat per uur

Prijzen zijn incl. btw voor vragen en Mvg

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote