View Single Post
Old 25-03-2010, 11:20
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by neoninside
Ik kan het wel uitzoeken waar de aansturing van je pomp uit de computer komt
Heb je al gekeken naar relais 67 of 167 67 geeft aan dat dat je brandstof pomp relais is
Deze moet op 2 aansluitingen een plus krijgen als het contact aanstaat op aansluiting 87 en 86
Op 85 moet je als je het contact heel even aanzet eventjes een massa aansturing krijgen vanuit de computer dit gebeurt ook tijdens het starten
De brandstofpomp zelf en eventuele andere aansturing zitten op 30

Kijk maar eens of je dit na kan meten
Als dit allemaal klopt zou je eens een ander relais kunnen proberen

Doe anders even de oude en nieuwe motor code geven dan kan ik wel even uitzoeken wat er aan de hand kan zijn

het zijn beide aaa motoren, welke code ben je nodig ik heb de massa van het relais doorgelust naar de auto en nu draait de pomp als je em op contact zet het probleem is dat ie nu onderin de toeren iets inhoud ik wil het wel graag orgineel aansluiten als je voor me wilt uitzoeken hoe ik het kan oplossen.

ik krijg geen massa op het relais dit wordt denk ik gestuurd door de cpu, moet dit opnieuw ingeleerd worden ofzo?

ik heb trouwens de motorkabelboom ook overgezet dus daarom snap ik het niet. alvast bedankt.
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote