View Single Post
Old 21-03-2010, 21:46
RitchieVR6's Avatar
RitchieVR6 RitchieVR6 is offline
Forum Regular

Send a message via MSN to RitchieVR6

Aangezien het weer wat beter klusweer is ben ik vandaag weer lekker bezig geweest en dacht ik dat het weer eens tijd was voor een update.

Inmiddels ligt het dashboard eruit.

Ook zijn alle kabels van de motorruimte eruit geweest, behalve die van de ABS want die zit nogal op wat plekken verwerkt bij de zekeringkast. De ABS bekabeling en de verlichting zijn inmiddels weer terug in de auto, deze had ik ontdaan van de wikkeltape, schoongemaakt en opnieuw gewikkeld.

Hier nog het hoekje schoongemaakt:

Intussen heb ik ook wat RVS spul laten maken, een afdekplaatje voor de klep van de luchtpomp. Deze gebruik ik niet meer dus die is nu netjes afgedopt:

Ook heb ik een tekening gemaakt en deze laten uitsnijden uit RVS voor een frame voor de Spals (bedankt nog Stephane! (RVS Goeroe)):

En ik had nog een RVS plaatje laten maken als vervanging van het originele afdekplaatje met de logo's van het inlaatspruitstuk. Deze heb ik nog wat mooier gemaakt en zit er inmiddels op.

Ook de slotvanger heb ik schoongemaakt vandaag met de stoomcleaner, lekker werkje!!:

Vandaag heb ik de leidingen van de stuurbekrachtiging onderhanden genomen, met dit resultaat:

Ook de stuurbekrachtigingspomp hangt eronder en de multiriem gemonteerd:

Het blok staat er intussen zo bij met de nieuwe tankjes op hun plek:

Zo, dat was ie weer voor nu

Corrado -Edition 3.2- project car
New Beetle 1.6
Passat variant 1.8 20vt
Reply With Quote