19-03-2010, 22:36
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by timk1
hoi, ik volg je verhaal een beetje omdat ik mijn type 1 in de loop van dit jaar met een zelfde dieselblok maar dan met autommaat wil gaan ombouwen.
ik heb eind 2009 de buitenkant van de auto klaargemaakt, binnenkort wil ok gaan beginnen aan de remmen. deze wil ik erop gaan bouwen van een 911 voor en van een scirocco of corrado achter, ik weet nog niet wat pas te maken is.
ik ben erg benieuwd hoever je bent met het technische gedeelte motorisch en wat betreft remmen, wielophanging enz.
groeten tim
|
Ben druk bezig geweest! Met strak maken van de achter kant én de diffuser natuurlijk. Binnen paar dagen meer hier over.
Tim: tof dat je ook iets met ene diesel wild gaan doen ik heb zelf aandrijf assen op maat, origineel Mk1 fusees, Brembo 305mm 4 pots remmen, golf2 astappen achter met golf3 remklauwen, stabilisatoren van gti rondom en nog wat dingen.
Verder heb ik alles mechanisch al werkend gehad alleen compleet RvS in en uitlaat traject moeten nog gelast worden en rolkooi moet nog gebogen worden. Verder moet de kabelboom nog volledig op maat gemaakt worden.
Binnen kort foto’s van de vorderingen!
Groete Peter
|