Zo, maar even wat plaatjes geschoten van het officiƫle eindresultaat.
Ik heb stiekem wel een beetje valsgespeeld: ik heb achter bij de astappen tussen de astap en de achteras 1 ringetje per bout ertussen gedaan. Zo heb ik wat negatieve camber gecreƫerd achter om de wiel iets meer ruimte te geven

Weet niet of het echt verstandig is, sowieso niet qua bandenslijtage..
Verder zit ik er aan te denken om het NL plaatje eraf te halen, past er niet echt bij..
Ben er ook nog niet uit wat ik qua motor wil:
KR op Webers? Verbruik te hoog voor een daily.
KR op K-Jet? Motorblok te hoog denk ik met inlaatspruitstuk.
KR op motorfietscarbs? Afstelling lijkt me lastig + verbruik?
Zelfde geldt voor ABF, 9A, 6A, en ACE.
Liefst een 5 cilinder > KV? Motorsteunen aan de carrosserie lassen, heb ik geen kennis en equipment voor.
Iemand nog suggesties?