View Single Post
  #99  
Old 18-03-2010, 20:53
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Zo, maar even wat plaatjes geschoten van het officiƫle eindresultaat.
Ik heb stiekem wel een beetje valsgespeeld: ik heb achter bij de astappen tussen de astap en de achteras 1 ringetje per bout ertussen gedaan. Zo heb ik wat negatieve camber gecreƫerd achter om de wiel iets meer ruimte te geven
Weet niet of het echt verstandig is, sowieso niet qua bandenslijtage..





































Verder zit ik er aan te denken om het NL plaatje eraf te halen, past er niet echt bij..
Ben er ook nog niet uit wat ik qua motor wil:

KR op Webers? Verbruik te hoog voor een daily.
KR op K-Jet? Motorblok te hoog denk ik met inlaatspruitstuk.
KR op motorfietscarbs? Afstelling lijkt me lastig + verbruik?
Zelfde geldt voor ABF, 9A, 6A, en ACE.
Liefst een 5 cilinder > KV? Motorsteunen aan de carrosserie lassen, heb ik geen kennis en equipment voor.

Iemand nog suggesties?
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y
Reply With Quote