15-03-2010, 12:52
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Bedankt voor jullie fijne reacties en sterkte toewensingen....
Bij sommigen personen (geldt niet hier dit forum hoor) gaan er al overal weer verhalen rond...
Iedereen mag zijn bedenkingen hebben of er iets van zeggen wat ze er van vinden.
Bij een onbekende buurman die niet actief is op internet of op een forum zal dit niet ter sprake zijn gekomen, maar doordat je een naam hebt wordt er al snel anders overgedacht.
Ik wil deze personen als ze in dezelfde situatie staan wel eens zien handelen wat je in 1e instantie zou doen als je staat te trillen op je benen en tranen in je ogen van je wang af rollen om er alles aan te doen.
Als mijn loods waar de wagen staat 25m bij 30m en 15 tot 20 autos in staan geparkeerd, zorg je er eerst wel voor de de loods niet uitbrand met de zolder waar hij onder stond.
Hier aan vast zitten nog kantorencomplexen en een witgoed bedrijf met opslag.
Mede door mijn snelle en goede handelingen kreeg ik een schouderklopje van de brandweer dat ik goed heb gehandeld,want anders was opsoluut het gebouw ook uitgebrand.
Eerst moesten de andere wagens die er voor stonden verplaats worden voordat de golf naar buiten gerold kon worden.
En heb zelf met de brandslag die aanwezig is een poging gegdaan om te blussen....
Daarnaast is er dag en nacht camera-opname binnen en buiten het gebouw, dus al zou er met opzet brandstichting worden gedaan en worden ingebroken staat het altijd op camera!
Vamorgen al vroeg doordat ik geen oog dicht heb gedaan,de Golf met een Heftruck op een andere plek gezet en alles schoongemaakt.
Bij daglicht is de schade echt goed te zien en op fotos zie je de achterkant nog in redelijke staat, maar schijn bedriegt en is helemaal warm geweest en verblakerd zowel binnen als buitenzijde.
Daarna de verrzekering gebeld en moet vanmiddag afspraak maken met schade taxateur om morgen langs te komen.
Afwachten dus hoe het zal aflopen.
Hierbij laat ik het voor eerst....
|