11-03-2010, 16:16
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by burteasten
Heb vandaag ook tot 16.00u zitten wachten op een gans uit Amsterdam voor de Golf3 Gti, maar goed, dat hoort er tegenwoordig bij blijkbaar.
En dan nog de talloze biedingen op Marktplaats en Speurders die niet reageren wanneer ze het mogen komen ophalen. En mensen die eerst 20 mailtjes sturen en talloze vragen hebben, en zelfs soms heel geïnteresseerd bellen, met leuke interessante verhalen, maar vervolgens ook niets meer van zich laten horen.
Ik heb nu de gewoonte dat ik 1x mail dat ze het kunnen komen halen, en daarna word het bod verwijderd. En de mensen met eindeloze vragen en opmerkingen komen maar langs om te kijken.
Eindeloze verhalen en ervaringen, hoe stressvol en vervelend ook, deze mensen zullen blijven bestaan.
|
Als jij je spullen aan de man wil brengen moet je daar natuurlijk enige inzet voor tonen.
Al verkoop je een sleutelhanger van 10 cent en je krijgt de vraag wat de diameter van de sleutelring is moet je die beantwoorden, anders verkoop je het simpelweg niet aan die persoon.
Als jij mensen hun vragen niet beantwoord via mail, maar alleen als ze naast je staan snap ik wel dat er niemand komt.