11-03-2010, 13:36
|
 |
VW Fanatic
|
|
|
|
Ik wil ook nog even reageren.
Degene die wav2006 heet is inmiddels bekend bij mij. Sommigen van de sensatiezoekers hier wisten ook dondersgoed wie het is. Maar goed dat maakt me niet uit verder.
Ik heb inmiddels aan bijvoorbeeld breadfan83 uitgelegd hoe het werkelijk zit en dit ga ik vanmiddag aan nog iemand doen.
Waarom ik niet reageer op de beschuldigingen is heel simpel. Er komt dan een discussie op gang waar iedereen het beter denkt weten. Bij zo'n discussie zijn er geen winnaars.
Gelukkig zijn er mensen die mij langer kennen als vandaag en een beetje weten hoe ik ben.
Je mag mij van alles beschuldigen, maar ben dan een vent (of vrouw) en spreek mij er direct via telefoon, mail of in real-life op aan. Dit doet, na meerdere verzoeken de gezochte persoon niet. Dat vind ik zéér slap en onvolwassen. Want het is o zo makkelijk om, als je zeker weet dat je een paar mensen op een forum achter je hebt staan, iemand lekker af te zeiken, en ook nog eens lekker anoniem, want ze zullen je toch niet vinden.
Saillant detail hierbij is dat je dat dan ook nog doet op naam van je vrouw, das nog wel het toppunt.
Maar goed, ik ben nogal handig met internet blijkt wel weer, want ik weet inmiddels alles van de persoon wav2006....
Ik zal dan ook passende maatregelen nemen tegen hem.
Verder wil ik het hierbij laten en heb ik mijn doel, waarom ik het eerste topic gestart heb, toch bereikt.
|