Thread: VWMGate
View Single Post
Old 11-03-2010, 12:23
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Domi en Riesreesgaas, welkom, er was wat herrie hier dus ik had jullie al verwacht en een bak koffie klaar gezet.

Typ81, je hebt een punt. Toch bestrijd ik dat het bescherming van adverteerders is, daarom wil ik het een en ander uitleggen.

Ik heb je reactie er nog eens bijgepakt, maar daar springen twee dingen uit: er wordt direct op een naam geschoten en het woord 'misbruik' wordt er zelfs bij gehaald.

De kracht van een verzameling gelijk geinteresseerde mensen zoals op een forum als dit is dat we er allemaal slimmer van worden. Het is dan ook fijn dat informatie zoals een goed adres voor een bepaald artikel wordt gedeeld! Het delen van adressen voor goed geprijsde artikelen wordt dan ook aangemoedigd.
Wat we echter niet willen, is gemikt commentaar op advertenties. Dat willen we niet bij particulieren, en ook niet bij bedrijven - dat is een algemeen bekende regel hier.
Wij gaan er van uit dat de koper een eigen verantwoordelijkheid heeft om a.) zelf uit te zoeken of wat hij koopt fatsoenlijk is en b.) zelf onderzoekt of hij deze prijs wil/kan/moet betalen, en dat we allemaal slim genoeg zijn om dat met goed gevolg te doen.

Bij a.) had dus ook kunnen horen dat na een korte zoektocht een topic wordt gevonden gestart door een de gemeenschap goed tippende Typ81 met 'kijk hier! Goedkope Weber sets!'.

Je vondst was dan meer dan welkom, alleen struikelden wij over de vorm waar het in gegoten was. Het zit je blijkbaar nog steeds hoog dus het is jammer dat het niet verder uitgepraat is.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote