Thread: VWMGate
View Single Post
Old 11-03-2010, 08:41
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru

*offtopic modus*

Ik wil hier deels wel even op inhaken, wellicht offtopic.

Dat handjes boven hoofden houden, kennen we hier wel.
Laatst nog: Bolku Tuning biedt op zijn website aan: (dus niet op VF) een Weber DMTL 32/34 voor 500 euro. Ik open een topic met daarin de info, dat dezelfde set bij een andere leverancier voor 250 euro te krijgen is, om mede hobbyisten te helpen met het besparen van 250 euro. Binnen 2 minuten topic verwijderd, goh wat raar.
Bolku zal wel een sponsor zijn van VF! Mail gestuurd naar admin, krijg een halfbakken mail terug met niet relevante argumenten. Zo van: je mag geen verkooptopics afzeiken op VF. Terwijl het om een artikel ging wat in zijn eigen webshop aangeboden werd
Daarna nog een kanon goede argumenten terug gestuurd en ja hoor: geen antwoord.

Conclusie: De VF crew kiest zijn/haar sponsor boven het welzijn van de hobbyist, die zo 250 euro extra uit zijn zak geklopt wordt. Handje boven het hoofd houden? Vriendjespolitiek? Welnee, hoe kom je erbij!

*ontopic modus*
Quote:
Originally Posted by Geditionone
Natuurlijk wil ik hierop reageren. Erg vervelend als je met meerdere mensen een woning deelt waar door de bewoners meerdere VW's worden gereden. Erg spijtig om mij de zwarte piet toe te schuiven.Jullie doen nu zelf wat je hierboven vermeld.Ruud reageert fel, maar waarom zoekt hij zelf de publiciteit met z'n eigen topic, waarom wil hij geen antwoorden geven op vragen, waarom antwoord hij niet gewoon via ebay.Nee ik ben wav2006 niet!Dus als je via het ipadres mij hiervoor aansprakelijk stelt heb je het dus mis.

Dat lijkt me wel een heel slap verhaal