11-03-2010, 07:48
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Geditionone
Natuurlijk wil ik hierop reageren. Erg vervelend als je met meerdere mensen een woning deelt waar door de bewoners meerdere VW's worden gereden. Erg spijtig om mij de zwarte piet toe te schuiven.Jullie doen nu zelf wat je hierboven vermeld.Ruud reageert fel, maar waarom zoekt hij zelf de publiciteit met z'n eigen topic, waarom wil hij geen antwoorden geven op vragen, waarom antwoord hij niet gewoon via ebay.Nee ik ben wav2006 niet!Dus als je via het ipadres mij hiervoor aansprakelijk stelt heb je het dus mis.Ik heb niet eens een ebay account.Toch blijf ik van mening dat er, ook door Ruud, anders gereageerd had moeten/kunnen worden.Bedreigingen, kwade mail dmv pm's sturen zijn toch niet écht de manieren om zaken bespreekbaar te maken.Maar helaas het is niet anders.rijst bij mij (en meerder forumers denk ik) nog steeds de vraag: waarom de topic's van en over ruud mbt de vwm emblemen steeds verwijderd/gesloten worden,omdat hij toevallig een ''sponsor'' is van dit forum...???en hem daarom ''de hand boven het hoofd word gehouden'' tja dat soort vragen krijg je dan wel idd,en met mij meerder forummers denk ik...?.....(en om in ''voetbaltermen'' te blijven 1 x geel mag toch  )
Maar verschuilen achter mijn eigen naam NOOIT! echter weet ik wel van de hoed én de rand,en heb mijn eigen mening hierover!
|
Misschien had je beter kunnen zeggen dat je toevallig in dezelfde bibliotheek/internetcafé zat als wav2006...
Ik zou je hiervoor ongeveer 3 rode kaarten geven..