In de bingo, een bijna compleet motorblok van een Audi V8.
Onderblok mag weg voor 200 euro of een goed bod. Als het niet weggaat maak ik er wel een leuke salon-tafel van.
Het setje uitlaatspruitstukken gaat voor 100 euro de deur uit. Ik verkoop ze liever niet apart.
Inlaatspruitstuk, 75 euro.
Injectorrails inclusief injectoren, 75 euro.
Gasklephuis in nette staat, 40 euro.
Zuigers, krukas, nokkenassen, drijfstangen en andere onderdelen van de motor zijn eventueel ook los te verkopen. Een prijs hiervoor kunnen we via PB maken, al naar gelang wat wel en niet nodig is.
De prijzen heb ik gebaseerd op prijzen die ik op het web voor deze onderdelen heb gevonden, en erbij gezet omdat er maar wat bij moet. De prijzen zijn dus fair en reƫel, maar ik heb er niks aan, en het mag eigenlijk voor elk redelijk bod weg. Hoe meer je afneemt, hoe sneller ik het bod redelijk vind.
Neem je alles (behalve de rechter koppen) ineens af, mag het voor 225 euro worden opgehaald. Deze prijs is eigenlijk wel vast.
Naast de rechter kop, hou ik de linker kop voorlopig ook zelf nog even aan. Beide koppen zijn gelijk aan elkaar, dus zo heb ik een mooie reserve, mocht er iets mis gaan. Als er iemand echter een goed bod uitbrengt via PB mag deze evt ook weg.