Als je nieuw bent is het wel zo netjes je even voor te stellen. Bij deze dan...
Ik ben Stefan, 26 jaar en in het bezit van een VW. Een VW Golf mark IV wel te verstaan. De Golf is ongeveer 1,5 jaar geleden in mijn bezit gekomen en is mijn aller eerste auto. Na een tijd in de VS te hebben gewoond werd het bij terugkomst tijd om een automobiel aan te schaffen. Het rondkijken begon en ik was geheel open in het merk (wel de eerste keuze binnen de VAG). Na enkele maanden zoeken kon ik geen goede keuze maken en legde ik de keuze voor aan mijn vriendin. Die gaf een duidelijk antwoord 'a VW Golf offcourse'.
En zodoende werd er wat onderzoek gedaan en naar goede kandidaten gezocht. Deze eerste serieuze kandidaat werd gevonden via marktplaats notabene. 9(!) jaar oud, maar slechts 84.000km gelopen, van eerste eigenaar, alle boekjes aanwezig en altijd binnen gestaan.
Ik een proefrit gemaakt en..... gelijk mee genomen.
Nu anderhalf jaar verder meld ik mij hier aan. Reden? Weer mijn vriedin...
Afgelopen maand was ik jarig. Mijn Golf is opzich niet heel speciaal, maar ik ben er enorm blij mee. Hij voldoet aan al mijn wensen als eerste auto en 'daily driver' en ik ben er dan ook erg zuinig op. En daarom kreeg ik als verjaardagskado... een set mooie koplampen voor de Golf, naar keuze.
En toen begon dus de zoektocht naar een mooie set. Veel info gezocht en rondgekeken, waaronder op de fantastische forum.
En daarom heb ik mij aangemeld. Om mijn bijdrage te leveren en het VW gevoel te delen.
Ciao, Stefan
P.S. foto's volgen snel, aangezien men dat hier op prijs stelt