View Single Post
Old 14-02-2010, 08:25
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Smile tja...

pfff, bakcodes en rode/witte tandwieltjes...

Feit is dat er ten eerste een verkeerde teller in de Golf van Dr.Golf zit en dat deze (dus) gewoon nogal afwijkt!
Ten tweede wijkt een origineel geplaatste teller ook al af (in veel gevallen pósitief, dus geeft-ie tè veel aan)
Bij mijn Fire and Ice GTI (dus ook een PF-blok) wijkt de teller ook zo'n 10 km/h af!
(60 op de teller is werkelijk 50 en 130 op de teller is werkelijk 120)
Dan ga ik er gemakshalve vanuit, dat mijn MIO-navi wèl de èchte snelheid aangeeft, omdat dit een computertje is die een bepaalde afstand deelt door een bepaalde tijd.
..en anders een volgende keer maar een stopwatch mee en precies een uur lang hectometerpaaltjes tellen

Dat je een 'nieuwe auto' eerst wat onderhoud zou moeten geven is natuurlijk het verstandigste, uiteraard.
Deze auto is 150 km naar huis gereden ná de koop en daarna heeft-ie stil gestaan. Toen het mis ging, was één van de eerste ritjes!
Jullie kopen toch ook geen auto om meteen naar huis te rijden; eronder te liggen en alles, wat maar enigzins een risico is, meteen te vervangen??!! Auto's kopen blijft nu eenmaal een gok...

De eigenaar blaast normaal gesproken wat stoom af op een Yamaha Fazer 600, maar nu is het iets te koud, hè...
Bovendien zit-ie al een tijdje met z'n enkel in het gips, dus de hele tijd bij moeder-de-vrouw thuis en eigenlijk kÃ*n 'meneertje' al helemaal niet stil zitten...
Samen met een droge, oude distributieriem zijn dit helaas de ingrediënten geweest voor wat ellende. GEWOON PECH, DUZZZ!
(kan iedereen gebeuren, tòch?)

Nu back-on topic, dan?

>Wie heeft er een mooie 8v-teller liggen voor Dr.Golf?
Als het goed is, kan de auto maandag weer rijden...
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote