View Single Post
Old 11-02-2010, 23:49
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore

als je ook geen stekkers heb wordt het helemaal moeilijk bij vag gaan de schema's met stekkers bijv t12a of t5b, hierin staan dan de draden met kleur beschreven, ik heb wel alle schema's maar is wel veel zoekwerk het makelijkste is een goede boom met zekeringskast van een a3 met zo'n motor kun je ook mooi wat opties van die auto inbouwen zoals klok met grote fis (groot scherm in de middenvan de klok) evt de airco of clima bose soundsystem verwarmde spiegel, cv enz. wil ik mischien ook nog doen bij de 2

je kunt gemakkelijker de stekkers in de auto veranderen naar golf 2 stekkers dan de draden in de zekeringskast van de motor aan te sluiten geloof me ik het vaker gedaan

mijn laatse project was climatronic inbouwen in mijn golf 3 variant bij de ombouw direct ook maar ff de electrische ramen en orgineel alarm meegenomen daarvoor een leder en electrisch interieur van een golf 4 met can/bus in mijn 3 ingebouwd met geheugenstanden en verwarming (moet alleen de electrische spiegels nog aansluiten)
op de stoelen, (volgend project )
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote