11-02-2010, 15:10
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Berserker
En die kostte 800 euro? en die laat jij staan? en daar ga jij moeilijk over doen? en dan ga je nog lopen zeuren ook als iemand anders m voor je neus weghaalt? Sorry hoor breadfan, maar als je daar niet gewoon meteen heenrijdt met 800 euro en hem ophaald...  Maar daar nog eerst 3 dagen over gaat lopen forummen, dan roep je het ook wel over jezelf af...
Tip: Minder forummen, meer aan je auto's doen...
|
Daar ga ik niet moeilijk over doen. Heb de verkoper gezegd dat de prijs geen probleem was, en ik de auto maandag zou ophalen. Dat was volgens de verkoper prima, en hebben dus een afspraak gemaakt voor maandag.
Bedoeling was eerst het blok van de auto over te kopen van iemand anders, die de auto had laten reserveren, en de kas nodig had voor een 5-cilinder. Deze persoon liet echter niks meer van zich horen, waardoor de auto in z'n geheel weer vrij kwam. Daar heb ik gelijk ja op gezegd, maar blijkbaar telt dat bij sommige mensen niet. Richard heeft de auto via een ander forum gekocht, en wist hier niks van, maar de verkoper had in ieder geval een afspraak met me staan.
Nja, 't is klote, maar is niet anders.
|