View Single Post
Old 11-02-2010, 12:19
martinus83's Avatar
martinus83 martinus83 is offline
Forum junkie

voorlopig als laatste

Quote:
Geachte Arjan,

Held! diepe buiging voor je humor.. geniaal en spap je volledig.

groet,

Richard

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: K.

Update Woensdag 10 Februari 2010:

Net als je denkt ik heb heb die SOA truffels wel stil gaat er toch weer één lekker duf zitten bieden en ja ik weet het nu wel: je kan het bieden uitvinken en ja als je ervan af wilt zijn dan sluit je de advertentie en bla bla bla

Beste Arjan,

Er is een bod uitgebracht van 9.999.999,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie, het bod en het e-mailadres van de bieder.

Toch vraag ik mij dan af waar deze bieder deze geniale move nog vandaan tovert ? zouden Triest 01,02 en 03 hem hebben betaald ?

Triest 01: "luister we hebben een probleem, onze actie heeft weinig uitgehaald"
Triest 02 & 03: "wij hadden ook al de Marktplaats politie aan de deur, 400 uur taakstraf"
Triest 01: "we schakelen een pro bieder in"
Triest 02 & 03: "tjeezus waar vinden we die ?"
Triest 01: "wel vroeger was er iemand die wel tot 9.999.998 bood"
Triest 02 & 03: "tjeezus 9.999.998 !! waar haalt hij het lef vandaan ?"
Triest 01: "luistert, hij is uitgeschakeld door de beste der besten, deze bieder gaat tot 9.999.999 !!"
Triest 02 & 03: "tjeezus what the fuck ! die moeten we hebben"
Triest 01: "gaat wel wat kosten !! ik heb gehoord dat hij een mega zak M&M's vraagt voor zijn diensten en als het mislukt zie je die nooit meer terug"
Triest 02: "ik zal wel aan mijn moeder vragen of ik nag wat geld mag lenen"

Vraag dan ook gelijk of ze een spuitje kan regelen. Kan aan mij liggen maar volgens mij zal de wereld er niet slechter van worden.

En ja ik maak 'misbruik' van het feit dat er al 13.000 bezoekers zijn geweest. Weet je wel wat je daarvoor moet betalen op Google ads. Ik baal alleen dat mijn webwinkels nog niet online zijn hahaha
Golf TDIi '97 - Sold
Golf GTi8v '90 - Sold
Golf GL1.8 '87 - TL
Golf CL1.3 '86 - TL