View Single Post
Old 11-02-2010, 12:17
martinus83's Avatar
martinus83 martinus83 is offline
Forum junkie

nog meer;

Quote:
Geachte Arjan,

Als je nou eens gewoon een normale advertentie neerzet. Dan hadden je auto's allang weggeweest.

Er zijn 3 mogelijkheden.

1. Je wilt je auto's niet kwijt dus je maakt maar zo'n advertentie.
2. Je wilt je auto's eigenlijk kwijt, maar om zeker te weten dat je ze niet kwijtraakt maak je maar zo'n advertentie.
3. Je hebt geen leven.

Ik gok de 2e of de 3e. Iig succes met de verkoop, dit gaat nooit werken zo

Je had beter een mooie 7-serie kunnen kopen, die had niet kwijt gewild.

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Mark

???? wat the fuck is dit
Van welke planeet ben jij af gegooit ??
Misschien had je het nog niet helemaal door maar dit was, met de nadruk op was, een "normale" advertentie.
Waarom zou iemand een advertentie maken met de intentie om zijn auto's te verkopen maar eigenlijk doet hij dat om ze niet te verkopen ???
Jij kijkt zeker iedere avond naar Dr.Phil, ook zo'n tuindebiel. Heeft op alles een antwoord en dan zit die,uitplastic gegoten, vrouw maar ja te knikken omdat ze thuis in elkaar wordt geslagen als ze iets anders zegt.
Je kent me niet, je weet nul komma nul van mijn leven en sterker nog het gaat je geen zak aan.
Ik schrijf columns voor mannenbladen dus ze zou kunnen zeggen dat schrijven iets met mijn werk te maken heeft, dus vandaar dat ik (soms) veel achter de computer zit. Dat jij er dan van maakt dat: "iemand geen leven heeft" is een veronderstelling die kant nog wal raakt.
Wat moet ik met een 7 serie ?? sorry jongen iedereen zijn/ haar auto en als jij daar gelukkig mee bent, it's your life.
Een merk zit in je bloed, dat kun je niet opdringen.

Update Dinsdag 9 Feb 2010:

Geachte Arjan,

Ik had een paar vraagjes voor u.
Hebben de auto's schade of deuken, en zijn ze allebei dezelfde kleur zwart?
Heeft u ook bonnen van het onderhoud aan de auto's van de afgelopen jaren.

Daarnaast stoor ik mij zeer erg aan sommige spellingsfouten in de advertentie:
"Maar vraag me A.U.B NIET wat mijn uiterste prijs is, dus voor die pesonen doe de nationale IQ test blablabla

Hierbij schrijf je pesonen in plaats van personen, dit is een zeer slordige fout.

Ik hoop dat u nog veel plezier heeft met het afzeiken van andere mensen, die proberen af te dingen op uw auto. Het is namelijk zo dat je bij marktplaats een ingecalculeerd "afding" bedrag moet vragen boven op het bedrag dat u wilt hebben.
Dit omdat sommige mongolen onder ons het begrip "vaste prijs niet begrijpen".

mvg
Frambozentaart

Naam: Frambozentaart

Ik zat me net avtefragen waneer een pesoon hierofer ging loppen seiken.
Keutel. Je moet je niet zo druk maken om een stukje humor, mocht je niet weten wat humor is dan moet je maar eens de dvd's bekijken van Hans Teeuwen.

Heb je lang moeten nadenken over die mega grap van je, ik bedoel dat je precies gaat vragen waar ik niks meer over wil zeggen. Dat getuigt toch wel van behoorlijk denkvermogen.
Hoe hoog kwam jij bij de nationale IQ test ???

Frambozentaart, heb je ook een Mohawk grenade op je hoofd gehad?? Welke gemuteerde tuinkabouter heet er nou: Frambozentaart ??
Dan kun je jezelf net zogoed: 'upmyanus' noemen.

Als je goed had GELEZEN dan had je begrepen dat het niet gaat om de biedingen maar om de personen die niks beters te doen hebben dan afspraken maken terwijl ze:
- geen geld hebben.
- willen ruilen.
- vragen stellen die onbelangrijk zijn.
- proefritjes willen maken.
- niet komen opdagen.
- gaan zitten zeiken over kleine krasjes.
- gaan zitten zeiken over bonnen.
- niet weten wat ze nu eigenlijk willen.

Tipes zoals jij denken dan dat ik het doe om mennsen af te seiken. Dit terwijl juist mensen soals jij proberen mensen af te seiken, en dan de nadruk op PROBEREN, want het zit tegen de grens aan van een Belg met een IQ van Tuk koekje.
Het mooisde is dan nog dat jij dan ook nog denkt dat je goed bezig bend.
Maar goed ook nu weer: even bukken en goed doorademen.

Veel plezier in je Dacia Logan, Kia, Saab of beetje gedurft maar vooruit een Volvo ( met uitzondering van de C30 en de XC 90)

Vr Gr,

Arjan.

Geachte Arjan,

Deze advertentie zet me aan het denken.
Is deze man een oplichter ? wat heeft hij op zn kerfstok staan ? is hij bereid om onschuldige mensen op marktplaats voor miljoenen op te lichten !!!!!!?????
Mischien kom ik binnenkort langs met mijn cameraman om je eens lekker te confronteren met boze blikken en moeilijke vragen.

ps: ik bied 250 euro en al je parkeerbonnen laat ik verdwijnen

Met vriendelijke groet,

A. Stegeman

Naam: Alberto Stegeman

Deze ???? ik heb geen idee......

Hallo Arjan,

Heb genoten van je verhaal!

Maar nou ben ik toch wel benieuwd, Hoeveel water stroomt er nou per minuut van de Niagara watervallen?

Groetjes

Naam: Rinze

Een hoeveelheid van 159.000 m3 per minuut.

Vr gr, Arjan

Geachte Arjan,

Als ik het geld had, dan kocht ik ze meteen! Beste advertentie ooit, je zegt tenminste wat we allemaal denken! Respect man! Kut-Opels

Naam: Ruud

Geachte Arjan,

Ik heb geen intresse in je rocco's maar..

Als er een 'Held van 2010' Prijs is.. krijg jij hem!
Geniaal je advertentie!

Mvg,

Roy Meier

Naam: Roy

Geachte Arjan,
zoals te verwachten weer zo`n respect mailtje waar je nu onderhand ook wel ziek van zal worden
maar bij deze even ik vond deze advertentie op het puchforum in het merkwaardige advertenties topic en kan alleen maar zeggen geniaal mocht je ooit nog mee doen aan een of andere presidentiele verkiezig mijn stem heb je :V

grtz willem

Naam: willem

Ik zal binnenkort een website ( voorlopig maar even deze hahaha http://arjan-anno-2010.hyves.nl/) starten waar gestemd kan worden en ik zal mij beschikbaar stellen voor het presidentschap van Europa. Gelijk maar goed aanpakken ;-)
Donaties met vijf nullen kunnen, na je mailtje, gestort worden op mijn bankrekening.
Na het ontvangen van je donatie krijg je een exclusieve bumpersticker.......

Verdere Update Dinsdag:

Beste Arjan,

Verkopen blijkt in deze crisis tijden steeds meer een hel!

Ik ben benieuwd naar je 'aankomende' site, gaat hopelijk wel gebeuren.

Succes met de verkoop ...

PS: Het uiteinde van een veter is een Aglet of Malie

Naam: Eelco

Ha die Arjan,

Ook ik mail niet om een bod te doen op je Sirrocco's, sorry maar ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.... maar ieder zijn ding toch?

Wel wilde ik je even complimenteren met de fantastische advertentie, van het begin tot het einde helemaal krom gelegen... is trouwens best lastig lezen dan maar dat terzijde.

Marktplaats heeft voor mij in ieder geval een hele nieuwe dimensie gekregen en ik zal nooit meer, wanneer ikzelf weer eens een of andere debiele vraag krijg van een 'bieder' die of geen leven heeft of echt van voren niet weet dat ie van achteren leeft, niet aan jou (lees: deze advertentie) kunnen denken. Kortom: FANTASTISCH!!

Tijdens het presidentschap van Europa zal ik niet op je stemmen, maar dit is meer een principe kwestie dan een persoonlijk iets, die stem gun ik nl. niemand! ;-)

Gulle Groet, van een 'moedige' Volvo liefhebber,

Miquel.

Naam: Volvimus - Noord

Geachte Arjan,

In welke staat is deze auto en is deze ook geschikt voor een ervaren bestuurder welke alleen diesels gewend is en dus niet echt een onbetrouwbare auto wil.
Daarnaast wil ik nog weten in welke staat de auto is en het interieur en of
ik er mee op vakantie kan in het buitenlan. Als ik er nog mee op vakantie
kan zou dat mooi zijn, ik ben namelijk al jaren niet meer op vakantie geweest.

Is inruil mogelijk? Ik heb nog een mooie jetta 1.6d uit '87 staan welke verder
eigenlijk niets mankeer behalve dat hij soms de 3e en 4e versnelling overslaat.
Dit is niet zo heel erg want in zijn 2e versnelling kan je toch tot zo'n 50km
per uur prima meekomen met het verkeer. Harder mag je op de meeste plekken toch niet

Ook wil ik graag weten of het echt een orginele hollander is. Mijn buurman is ook
gemaakt en geboren in holland, maar dat maakt hem met zijn kroeshaar en donkere
huidskleur volgens mij nog niet tot een orginele hollander. (kan het fout hebben)

Ik vind je prijs nog wel aan de hoge kant voor een auto met KR motor.
Vaak hebben auto's met dat soort motoren vaak moeite met starten, je kunt
het ook aan het geluid horen als ze de sleutel omdraaien (KR, KR, KR, plof)
Is dit ook het geval met de auto welke jij verkoopt? Zo ja, waarom is dat?

Kan er nog iets aan de prijs gedaan worden en wat is je laatste prijs voor
deze auto? Ik wil je graag voorstellen om de mijne (betrouwbaar) als inruil
te nemen voor 1500 euro en dan 500 euro in cash aan te nemen voor jouw auto
welke omdat het een oude benzineauto betreft natuurlijk minder waard is.

Ik hoor het graag snel van je, want ik ben aan vakantie toe.

Golf TDIi '97 - Sold
Golf GTi8v '90 - Sold
Golf GL1.8 '87 - TL
Golf CL1.3 '86 - TL