Thread: Sparhawk
View Single Post
Old 06-02-2010, 15:59
Sparhawk's Avatar
Sparhawk Sparhawk is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by sirkaj
Hey Marc!

Die velgen in de pb zijn echt heel vet! Aardig klusje wel om die geheel te polijsten! Ik ben er al fan van! Binnenkort even je cilinderkop eraf trekken anders en gelijk reviseren denk?

Netjes man, dat je een originele grill heb kunnen bemachtigen! Ben benieuwd naar de plaatjes!

Lekker weer was het vorige week wel! Dus 1 keer met dak open, kon het gewoon niet laten en kan ook niet wachten tot dat het wat lekkerder weer wordt!

Wat gaan je atsjes kosten? Mijn wintervelgen opknappen is inderdaad wel een optie. Moet ze eigenlijk even een klein stukje af laten draaien omdat er een paar kleine pitjes in zitten, maar even kijken. 1 band loopt nu heel langzaam leeg tussen de velgrand en band omdat dit gezandstraald was. Dus moet ze zowiezo nog een beetje schoonschuren!

De schadevergoeding moet wel goed komen Naast het spuiten wil ik 4 verlagingsveren van 80mm verlaging ipv 40mm. En nieuwe koplampen zitten er al in. Xenon, achterlichten, kaphoes leerverven in het zwart, achterbank zoeken in het (skai) leer. Stickers gti op de zijkant. Die zilvere stickers.
Achterklep strak maken en dan motorruimte mooi maken. Klepstotertjes vernieuwen en gelijk grote beurt en nieuwe carterpan. Genoeg toe doen nog!

Geld te weinig, teveel te doen! Haha, maar moet vanaf maandag stage lopen en hier krijg ik geen vergoeding. Dus dat is wel minder!

Gr Kaj!

Thnx man, velgen worden nog wel een klus inderdaad maar gaat helemaal goed komen

Weet nog niet precies wat de atsjes moeten gaan kosten, heb je interesse dan want in dat geval moet je me maar even pb sturen

Jij bent ook aardig wat van plan, klinkt goed en ik ga je project in de gaten houden!

Gr Marc
Reply With Quote