View Single Post
  #156  
Old 01-02-2010, 12:38
ferryfast's Avatar
ferryfast ferryfast is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 187
Default

Okeej,

Na tal van dit soort topics gelezen te hebben ben ik er nog niet uit wat te doen met de benzine toevoer...
Heb een 1800 16v PL en Mikuni carbs van 42mm

optie die veel mensen hebben is dus opvoerpomp uit de tank weg en hoofdpomp ook en 1 motorfiets pomp die dus weinig druk levert en stopt als de vlotters vol zitten ervoor terug in de plaats.

Ik twijfel toch of die pomp het niveau in de vlotters bij vollast hoog kan houden?
Rij regelmatig op het circuit of de nurburgring en daar rijd je toch best lang 'op volle kracht' zeg maar...

Of moet je toch naar n Facet solid state pomp van 76 ltr p/u en 0,21 bar druk en n drukregelaar met retour?

Kan iemand met n 16v hier iets nuttigs over zeggen??
Alvast bedankt

Groeten Ferry
Reply With Quote