View Single Post
Old 31-01-2010, 23:15
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Van welke auto is die pook? Origineel VAG?

Dat idee van Rubu lijkt me trouwens best netjes. Knopjes onder de armsteun. Zitten ze niet in 't zicht van vervelende prutsers die meerijden en overal denken aan te moeten zitten, maar toch binnen direct handbereik.

Iets anders dan anders is misschien ze in de hemel te zetten. Geen idee hoe de hemelverlichting van een mk4 er uit ziet, maar je kunt desnoogs zo'n W8 verlichting gebruiken, daarin lijkt me genoeg ruimte om twee knopjes in te bouwen.

De klokjes kun je dan misschien boven de voorruit, tegen de hemel monteren, naast de binnenspiegel ofzo.

Ik heb trouwens even niet in m'n hoofd zitten of je elektrische ruiten hebt, en of je een drie- of vijf-deurs hebt. De vijfdeurs heeft dacht ik de schakelaars van alle ruiten in de armsteun. Elke schakelaar dient voor omhoog en omlaag, net als de schakelaars van je air. Je zou dus eens kunnen zien of je zo'n schakelaars origineel ingebouwd in je deurpaneel niet kunt gebruiken voor de air. Dan valt het helemaal niet eens op dat er iets ingebouwd zit.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote