Vanavond ff kauwe klauwen gehaald met een soppie in de schuur. Er is in het verleden bij deze auto wat remvloeistof gemorst/gelekt rondom het potje, en daar kan de lak niet zo goed tegen, resultaat:
Vanavond heb ik dat dus schoon gemaakt, en loszittende lak kwam vanzelf mee. De rest van de bandenbak ook maar even enigszins geschrobt. Na een uurtje was ik er wel klaar mee, en had ik tenslotte ook het resultaat wat ik wou. Alle 'zwakke' plekjes open geboend, zodat ik die binnenkort even kan behandelen met anti-roest, evenals de plek waar het potje gemonteerd zit.

Niet helemaal schoon dus, maar in ieder geval geen afbijt meer in de bandenbak
Gister had ik het interieur eruit gehaald, en als gevolg daarvan kwam ik natuurlijk nogal wat viezigheid tegen. Eerst even stofgezogen en toen zag het er al zo uit:
Omdat ik binnenkort ook een tapijtset in de auto wil gaan lijmen heb ik de boel even goed schoon gemaakt ter voorbereiding:

Vrijwel geen roest te bekennen, dus dat is ook al erg positief

. 1 plek op de rechterdorpel ga 'k behandelen voor 't behoud van de auto, verder hoeft er eigenlijk niks aan te gebeuren.
Nog niks spannends dus, moet eerst nog een hoop onderdelen bestellen, en de versnellingsbak demonteren. Tot de volgende keer maar weer dus