View Single Post
Old 18-01-2010, 14:04
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by EelcoB
Om even samen te vatten;

- Standaard hoofdremcilinder + potjes, dan moet je lastafhankelijke remdrukregelaar monteren.
- Standaard hoofdremcilinder + Rocco 3/15 potjes zonder lastafhankelijke remdrukregelaar.

- Of je moet zelf wat knutselen met een universele instelbare remdrukregelaar van Wilwood ofzo, maar dan moet je 1 leiding naar achteren hebben - remdrukregelaar - en dan opsplitsen naar de remschijven.

Heb ik nog 1 vraag. Een lastafhankelijke remdrukregelaar van een golf 1 gti is met 3 aansluitingen (toch?). Gaat er dan maar 1 leiding naar achteren - lastafhankelijke regelaar - en dan opsplitsen naar de schijven? Het zelfde als een universele?

Want ik wil er eingelijk een lastafhankelijke regelaar van een golf 2 gti onderbouwen, die heeft 4 aansluitingen, dus dat zou veel makkelijker zijn.

Als ik nouw de potjes van een cabrio neem en een lastafhankelijke remdrukregelaar onder de achteras van een golf 1 gti is ook niet goed? Of wel?

Nou heb je wel 2 potjes via classic parts van 16v scirocoo maar jah daar betaal je 200 euro voor.

En nog een vraag de achterremleidingen moeten die op de potjes aangesloten worden? Of maakt dat niet uit
Reply With Quote