View Single Post
Old 17-01-2010, 09:46
ratrod13 ratrod13 is offline
Forum Newbee

Default Golf 3 Variant gaat alweer weg!

Mijn net aangeschafte Golf 3 Variant 1.9D gaat weer terug naar de handelaar waar ik deze heb gekocht...
Na het helemaal nalopen vorige week kwam ik genoeg punten (mankementen) tegen die bij de verkoop niet zijn gemeld of ikzelf ook niet had opgemerkt en toen gemeld dat ik niet tevreden was met de auto.

Stelbout van de dynamo afgebroken, een homokineet kaduuk, behoorlijk ingedeukte carter, onderweg! afgebroken motor beschermplaat, verbruikt wat olie, heeft voorschade gehad (gemerkt bij het vervangen van de radiateur).
En zoals in andere topics al gemeld, lekke olieretourslang, lekke radiateur, gloeibougies defect, accu defect (door de losse dynamo uiteraard).

De verkoper komt mij gelukkig wel tegemoet, wilde eerst de onderdelen wel vergoeden maar had vermeld dat ik eigenlijk echt niet tevreden was over de auto en wil de auto wel terugnemen...even afwachten hoe dit allemaal verloopt...

Mag als ik daar een andere auto zou kopen deze zelfs twee dagen op proef meenemen om na te lopen en te kijken of deze bevalt.
Reply With Quote