View Single Post
Old 12-01-2004, 00:39
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Ik heb niks triompfantelijk vermeld Gert. Naja.. tis op meer manier te lezen, tis wat je er van wilt maken.

Ik had nadat het oude VW Forum offline ging geen foto's van mijn Jetta meer online. Erg jammer... ben er toch wel trots op, en als ie online staat kun je eens een link geven i.p.v. iedereen te overstromen met Gb's aan foto's. :P Ben vanaf het begin van het tijdelijke VW Scene forum lid, en voel me er inmiddels erg thuis. Nu komt VW Forum weer online... naja.. natuurlijk even kijken, vind het nog wat onoverzichtelijk, maar das logisch. Meld me gelijk aan, en wil gelijk mijn foto's uploaden. Nu heb ik weer foto's online... Net als ik dat had op het oude VW Forum. Naja... inmiddels al topic's lopen op Scene.. en wat is nou leuker om de leden daar mijn foto's ook te laten zien. Heb inmiddels een rolkooi, kuipstoelen, vierpuntsgordels... vanalles gekocht, en dat wou ik graag toelichten met mijn foto's. Dat spreekt wat meer. Dus de foto's die ik op VW Forum heb staan heb ik doorgelinkt hierheen. Niks mis mee toch?

Nu valt me op dat ik opeens kruisjes krijg op Scene... terwijl mijn foto's nog op VW Forum staan... hoewel, ik mis een aantal foto's... vaag. Gelijk kijekn of ik PB heb, en jah, die heb ik... i.v.m. de snelheid van het forum is e.e.a. gewijzigd. Bij mij zijn 3 foto's dus verwijderd, en doorlinken van de andere foto's kan niet meer... oke, dat laatste begrijp ik, maar waarom drie foto's verwijderd? waren mijn luchtfilter, kuipstoelen, en mijn einddemperoplasstuk.

Ik was me van geen kwaad bewust, en dan worden er gewoon drie foto's verwijderd... dat ze niet willen hebben dat men doorlinkt... oke, dat zal wel snelheid kosten dan, dus is wel wat voor te zeggen, maar dat 3 foto's worden verwijderd.. dat vind ik minder. Laat me dan zelf kiezen wat ik wil verwijderen.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote