Quote:
Originally Posted by De Pul
gaaf,ik heb nooit begrepen hoe dat werkt met tin....
heb weleens in Dld op een meeting een golf2 zien staan die had z'n spatborden aan de A-stijl vast en de daklijsten eraf en gladgemaakt en dat was ook met tin gebeurd,vond het niet mooi maar wel interessant 
maar hoe gaat het in z'n werk?
|
t staal kaal maken
schoon maken n soort s39 erop soort hecht goedje
warm maken dan de tin warm maken en dan beetje bij beetje dicht maken
elke keer een beetje tin erbij
een special stukje hout om t mee hlad te smeren
warm stoken glad smeren warm stoken tin erbij
en zo doorgaan tot het gewenste is gehaald
dan met een soort rasp/vijl glad maken
daarna schuren en verfje erop
is best intressant om te zien
daar kan jij ook best wat mee op de racer
tin kan je halen is volgens mij wel een soort speciale samen stelling
heeft een verf leverancier wel daar heb ik het ook vandaan
@dick ja de chris meister heeft ff die drie gaatjes gedaan
heb vandaag ook vast de plamuur gehaald
dus t komt dichterbij
eerst nog ff de motor erin