
31-12-2009, 14:04
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Jan 2008
Posts: 212
|
|
Quote:
Originally Posted by jellehier
ik zei alleen dat het niet per definitie beter is.. ligt aan je eigen keuzes vaak wat beter is.. je verwachtingen etc
wel is dit waarschijnlijk een stuk makkelijker sneller klaar en uiteindelijk ook erg erg dik...
maar volgens mij ben jij ook best goed in het wiel uitvinden... 1.6 compressor etc.. of een niet geheel gebruikelijk nokkestokje in een polotje plakken.. das opzich toch ook gewoon lekker leuk expirimenteren.. en in mijn ogen is dat eigenlijk beter dan een kant en klaar oplossing.. hier leer je van en geniet je harder van omdat je het zelf gedaan hebt..
|
Jelle,
Ja en nee, het gaat er hier gewoon om dat ik er echt bij toeval tegenaan liep(zowel de compressorkit als het nieuwe blok) leren doen we zowiezo al, met al die non-stock autootjes hierzo... En zelf prutsen lijkt me niet geheel beter als kant en klare oplossing zoals ik nu heb(compleet blok met turbo's, helemaal berekend op elkaar door de knappe koppe van subaru) neemt niet weg dat prutsen heerlijke tijdsbesteding is, bijna net zo heerlijk als de vriendin? hahaha
Mannen ik ga na oud en nieuw volle bak voorbereidingen treffen voor het blok (komende week ophalen).
Foto's dan weer hopelijk in overvloed(digitale had kuren)
gegroet
__________________
2 liter JDM WRX Sti in a 1303, it'll go like
|