Zoals ik al zei ,ik maak de auto zoals ik m zelf mooi vind !
En ik ben zelf erg tevreden over het resultaat !
Als ik het volgens de 'forumregels' de auto moest maken hield ik met de hele zooi op , want het gaat er toch om wat je zelf mooi vind toch?
Ik vind het eigenlijk best wel leuk ,alle commentaren hoor ,ik ben de afgelopen jaren al heel wat gewend ,en ik respecteer ieders mening over de spoiler en auto
Volgend jaar (nou ja ,over 1 dag is dat al weer zover

) kunnen jullie de spoiler vast wel eens bekijken op één of andere meeting , in t echt komt de spoiler heel anders over dan op de foto's .
Ik heb zolangzamerhand bijna alles op en aan de auto wat ik zocht de afgelopen jaren ,want dit idee van deze kamei spoiler loopt ook al heel lang, net zoals de zoektocht naar de achterspoiler ,de Gli recaro's ,het usa dashboard , de dikke intercooler ,het bouwen van de de uitlaat ,enz enz ,....
En zo zijn er natuurlijk nog wel een aantal (kleine) dingen die op het verlanglijstje staan .....Ik wil er iig volgend jaar wel meer in gaan rijden ,en eens genieten van de auto

, want daarvoor is zo'n ding gemaakt toch
Trouwens zo'n G lader op een diesel ....... lijkt me nog wel eens leuk om te gaan doen , iemand nog een oude g lader liggen in de schuur?