Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
hoop het wel maar afgelopen week heb ik hem een dag van zijn werk gehouden dus hij moet wel opschieten nu....
gr. Martijn
|
Zo, jammer dat martijn mijn verloren tijd niet ff voor me in komt halen hier, maar gelukkig zijn er ook andere mensen, en die kwamen mij dan vandaag ook even flink helpen. Met een hele hoop hulp van jens en michel (zeend en split 52) is er vandaag 'n hoop gebeurd. Vandaag heb ik van jens een motor 'geleend' om mijn bak te testen. Dit hield wel in, dat de motor uit zijn daily gehaald moest worden, om vervolgens bij mij in te bouwen. Hierna volgde een proefrit, waarna de motor bij mij er weer uit moest, en logischerwijs bij jens weer in de daily

. Leuke missie dus, en redelijk tijdrovend, maar ik ben er wel achter dat mijn bak aan vervanging toe is
Fotomomentje vanochtend, kever van de bokjes gepleurd bij het lostrekken van de motor...

beetje scheef inderdaad, maar wel los

en een poosje later had ik zelf sinds 'n poos weer eens een motor en motorklep, weer 'ns een beetje compleet gezicht
Tussendoor werd 'm eigen motor ook compleet gedemonteerd. En staat de kever klaar om op bokken te gaan, en de vooras eraf te pakken (ligt reeds op 2 boutjes na los).
'Ravage' aan 't eind van de dag...
michel en jens nogmaals hartstikke bedankt voor de hulp, ik ben weer heel wat verder. Eerst even oud en nieuw vieren, en dan is de vakantie ook alweer voorbij. Volgend jaar gaan we weer verder met de kever

. Bij deze voor alle topic-lezers alvast een goed uiteinde en de beste wensenv oor het nieuwe jaar!